Թափուր աշխատատեղեր

Վեգա Ընկերությանը անհրաժեշտ է`

Փնտրում ենք ակտիվ և բանիմաց երիտասարդների Վեգա վաճառասրահներում մեր վաճառող-խորհրդատուների շարքերը համալրելու համար: Սա ոչ միայն մասնագիտական փորձ ձեռքբերելու, այլև Վեգա մեծ թիմի հետ աշխատելու հնարավորություն է: Բաց մի՛ թողեք:

Պարտականությունները`

  • • Համապատասխան ապրանքների վերաբերյալ խորհրդատվություն
  • • Հաճախորդների սպասարկում

Պահանջվող որակավորումները`

  • • Բարձրագույն կրթություն
  • • Համակարգչային գիտելիքներ
  • • Օտար լեզուների իմացությունը ցանկալի է

Բոլոր այն անձինք, ովքեր հետաքրքրված են տվյալ հաստիքով , կարող են ուղարկել CV հետևյալ էլեկտրոնային փոստի հասցեով` hr@vega.am: Ռեզյումեի օրինակը կարող եք ներբեռնել ստորև:

Համապատասխան թեկնածուները կհրավիրվեն հարցազրույցի:

Խնդրում ենք էլ. նամակի անվանում դաշտում նշել հաստիքը՝ <<Խորհրդատու-վաճառող>>

«Վեգա» ընկերությունն աշխատանքի է հրավիրում բանիմաց և փորձառու ցանցային ադմինիստրատորի, ով վերահսկելու և օպտիմալացնելու է կազմակերպության ներքին ցանցի և համակարգիչների անխափան աշխատանքը:

Աշխատանքային պարտականություններ՝

  • • Ապահովել նոր տեխնիկական սարքավորումների տեղադրումը և վերահսկել նրանց անխափան աշխատանքը
  • • Բացահայտել և կարգավորել ցանցում առաջացած խնդիրները
  • • Տրամադրել անհրաժեշտ օգնություն Ընկերության աշխատակիցներին ՝ առաջացած խնդիրները վերացնելու նպատակով
  • • Սպասարկել և վերահսկել սերվերները և աշխատանքային կետերը
  • • Ներդնել և սպասարկել սերվերների օպերացիոն համակարգերի և կիրառական ծրագրային ապահովման գործընթացը

Մասնագիտական հմտություններ`

  • • Տեխնիկական բարձրագույն կրթություն
  • • Համակարգչին գիտելիքներ՝ սարքային և ծրագրային մակարդակով
  • • Ցանցային գիտելիքներ
  • • Ցանցային տեխնոլոգիաների իմացություն
  • • Օպերացիոն համակարգերի իմացություն
  • • Օտար լեզուների իմացություն՝ ռուսերեն, տեխնիկական անգլերեն:

Անձնական հատկանիշներ`

  • • Պատասխանատու
  • • Թիմում և անկախ աշխատելու ունակություն
  • • Խնդիրներին արագ արձագանքելու ունակություն
  • • Միշտ նորը սովորելու ձգտում

Բոլոր այն անձինք, ովքեր հետաքրքրված են տվյալ հաստիքով, կարող են ուղարկել CV հետևյալ էլեկտրոնային փոստի հասցեով` hr@vega.am: Ռեզյումեի օրինակը կարող եք ներբեռնել ստորև:

Խնդրում ենք էլ. նամակի անվանման դաշտում նշել հաստիքը՝ <<Ցանցային ադմինիստրատորի օգնական>>

Վեգա ընկերությունը փնտրոմ է աշխատակցի, ով կկազմակերպի և կվերահսկի ապրանքների բեռնափոխադրումը արտահանող երկրից մինչև Երևան:

Հիմնական աշխատանքային պարտականությունները՝

  • • Կազմակերպել և վերահսկել բեռների տեղափոխման գործընթացը
  • • Ապահովել բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերի առկայությունը
  • • Կատարել ղեկավարության կողմից հանձնարարվող նմանատիպ այլ աշխատանքներ

Պահանջվող հմտությունները`

  • • Բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն
  • • Համակարգչային ծրագրերի գերազանց գիտելիքներ (MS OFFICE)
  • • Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն
  • • Աշխատանքային փորձը ցանկալի է:

Բոլոր այն անձինք, ովքեր հետաքրքրված են տվյալ հաստիքով, կարող են ուղարկել CV հետևյալ էլեկտրոնային փոստի հասցեով` hr@vega.am: Ռեզյումեի օրինակը կարող եք ներբեռնել ստորև:

Խնդրում ենք էլ. նամակի անվանման դաշտում նշել հաստիքը՝ <<Լոգիստ>>

Ներբեռնել ռեզյումեի օրինակ